Najnovšie recenzie zo sekcie Hry na Nintendo Switch

Anonym Anonym

Pridané: 29. septembra 2018

100%

• DIABLOVKA
  • neskutočný obsah hry. rozsiahla hra na min 150 hod
  • slabo vidno nazbierané veci v handheldmode - mohli to upraviť na väčšie

neostáva mi nič iné ako dať 100%. Hra od tvorcov diablo II. neskutočná pecka po grafickej stránke stále super chytlavá aj po 10tich rokov. originál som nehral, takže neviem porovnať oproti starej ale svojím prevedením by som ju kludne zaradil k novinkám. hra chytí od začiatku až po koniec. prechod tv hand je super. lepšie hra fičí na tv a lepšie je vidno nazbierané veci, ktoré v hand mode bude ťažko rozoznať. dĺžka hry je neuveritelná. 100% za to že na cestách môžem pokračovať tam kde som skončil a hra ma neuráža ani keď je na TV - dokonca ma prekvapila kvalita na TV mode. pre tých čo chcú objavovať a pomaly sa vylepšovať, zbierať, kupovať a predávať. zmastiť neskutočný počet bosov, ktorý sú na každom rohu - toto je hra pre vás. nebudete sa nudiť. odporúčam každému, či už milovníkom RPG, alebo nie. Sem tam pri veľkých kilovačkách zle načíta obsah a zobrazia sa iba kocky (odpúšťam :D). pri hand mode budete mať niekedy pocit že držíte ventilátor, ale vzhladom na obsah (odpúšťam:D). už sa neskutočne teším na DIABLO III. multip som nehral a splits som neskúšal (potrebujete dva páry joy-con, alebo + ovládač,...)

celkový dojem ťažko prebíja nedostatky a hrať takéto RPG na cestách?? nemám čo dodať!!!

Payday 2

Payday 2

Anonym Anonym

Pridané: 20. septembra 2018

100%

Odporúča produkt
  • TOP HRA NA CESTY

Neviem kde mám začať. Asi tým, že hráte v úlohe lupiča a vykrádate banky, obrnené vozidlá, výstavy,...a to všetko si môžete zahrať sám, alebo ON-LINE (či už s kamarátmi alebo cudzími). Ovládanie je peckové a hra je povedal by som skromne NÁVYKOVÁ. Mám odohraných zatiaľ iba 25 hod, ale nechystám sa ju ,,šupnúť" na poličku ani omylom. Odporúčam všetkým killerom či už offline alebo online. Graficky je hra na svoj vek na switch vcelku pekná. Veľký výber možnosti update postavy, oblečenia, zbraní, schopností. Je to na véééééla hodíííííín. ODPORUUUUUCAM!!!!!

Wonder Boy: The Dragons Trap

Wonder Boy: The Dragons Trap

Anonym Anonym

Pridané: 20. septembra 2018

100%

Odporúča produkt
  • old schooool

Hra zaujme svojou grafikou a hudobným prevedením. Prerábka starej hry sa im krásne vydarila. Klasické ovládanie. Teraz príde ta naj infoška - žiadne prepínanie medzi starým módom a novým. prepnete si to rýchlo pomocou tlačidiel. počas hrania som si stále prepínal nove-stare a naopak. veľmi ma to pobavilo ako prerobili starú hru. len tak ďalej, teším sa na ďalšie prerábky. a mmch nerváci ruky preč od tejto hry - nieje to len taký ľahký prechod ružovou záhradou. pozriem si dej a idem na ďalšiu hru, tu sa občas trochu zapotíte.

RiME

RiME

Anonym Anonym

Pridané: 20. septembra 2018

90%

Odporúča produkt
  • grafické stvárenie
  • príbeh
  • cena
  • dĺžka hry

Práve odohraná hra a musím sa podeliť o tento skvostný zážitok. Hra je graficky krásne spracovaná (pripomína zeldu botw). Príbeh v ktorom sa nerozpráva, ale aj vôbec mi to nevadilo. Príbeh ma neskutočne emočne vtiahol. Krásne som si to užil a na konci sa mi chcelo plakať. Nie samotným príbehom (niekto si môže aj preto poplakať), ale dĺžkou hry. Hra je asi tak na 5 hodín. Ale aj tak nebanujem ani sekundu. Pre mňa niečo nové a naozaj super. Hra je postavená na objavovaní a skladaní rébusov (tomb rider). Nepochopil som miestami dosť veľké sekanie (chcelo by to doladiť). Ale dá sa to vzhľadom na kvalitu hry ozvučenia atď prekusnúť. 90 dávam iba pre krátkosť hry. Nikdy som podobnú hru nehral, ale odporúúúúčam - je to veľký zážitok. Neboete sa skúsiť niečo nové.

V-Rally 4

V-Rally 4

Pařanský ráj Pařanský ráj

Pridané: 13. septembra 2018

(naposledy upravené 14. septembra 2018)

70%

Odporúča produkt
  • místy moc hezká grafika
  • zábavné závody čtyřkolek a jízda do/z kopce
  • split-screen bez omezení
  • kariérní režim
  • ne všechny lokace jsou tak pěkné
  • chybí manuální volba času a počasí
  • absence realismu v destrukčním modelu a jízdě

Před 16 lety vyšel poslední díl závodní série V-Rally. Nejslavnější a nejúspěšnější byl díl druhý, který kraloval i na tehdejší poslední konzoli od Segy - Dreamcast. Teď je tu konečně díl nový, který byl svěřen zkušenému francouzskému vývojářskému týmu Kylotonn Entertainment vystupující pod zkratkou KT Racing.

Tato série nikdy nesměřovala k reálné simulaci, čehož se drží i čtvrtý díl, ale potěší alespoň s jeho náznaky. O tom, že se jedná převážně o arkádové závodění hovoří již dávný fakt, že první díl této série se v severní americe dokonce prodával pod názvem Need for Speed: V-Rally pro první PlayStation. Hráče potěší, že aktuální čtyřka vychází na hodně platforem, nejenom pro konzoli PlayStation 4 a Xbox One, ale koncem září i pro PC a ještě později i Nintendo Switch.

Hru jsem testoval sám a již hned ze začátku jsem si uvědomil, že tady mi ten minimálně druhý spoluhráč hodně chybí. Hra totiž kromě kampaně totiž obsahuje v sekci Quick Game pět herních režimů (Rally, V-Rally Cross, Hillclimb, Buggy a Extreme-Khana) a některé mapy v nich jsou bez počítačových oponentů, jedná se totiž o testovací jízdy. Co je na tom skvělé je ale fakt, že všechny tyto režimy včetně těch testovacích, lze hrát ve split-screenu se svým kamarádem na jedné obrazovce. V některých režimech je aplikovaná i destrukce vozidla.

Hra podporuje i online multiplayer až pro 8 hráčů. Je zde i V-Rally Mode, což je režim kariéry. Přijímáte zde kontrakty, najímáte i lidi - specialisty, kteří vám dělají výzkum, díky kterému si potom vylepšíte součástky do auta. Za všechno zde musíte platit, ale závodíte za peníze a za ty si potom něco koupíte, třeba nové auto.

Můžete si vybrat z 11 lokací - prostředí, které představují různé státy naší zeměkoule, ale některé jsou dostupné jen pro určitý režim. Máte tu např. USA, Kanadu, Čínu, Rumunsko, Jižní Afriku apod. Dále si potom volíte délku tratě (od 3 do 16 km) a přenastavené počasí s danou hodinou např. déšť v 8 hodin ráno.

Možnosti nastavení obtížnosti jsou v této hře dvojí: nastavení jízdného modelu zapnutím či vypnutím ABS, TCS, spojky či převodovky (automatická, nebo manuální) a pokud hrajete proti počítačovým závodníkům i jejich obtížnosti tzv. Al Level, který se zde nastavuje v procentech a zcela plynule od 0 Easy až po 100% Hard. S vypnutými asistencemi a na nejtěžší obtížnost je zde ale pořád cítit arkáda.

Aut je tu poměrně dost a potěší zde i česká Škoda Fabia R5, či auto Mr. Beana Mini Cooper S. Grafika je průměrná, místy hezká a realistická, místy zas tak moc ne, tedy asi trošičku nevyvážená, ale některé lokace jsou opravdu pěkné. Asi nejhezčí je to při západu slunce v dešti, někde v přírodě, kdy jsou vidět na vozovce louže a stékání vody po kapotě.

Hru jsem si užil a nejvíc mě bavila ultrarychlá jízda elektrických speciálů do kopce a závody čtyřkolek.

V-Rally 4 není nejlepší rally hrou, ani si na to nehraje. Ne všechny režimy jsou zábavné, ale některé potěší. Celkově si myslím, že vás hra nezklame, ale počítejte s tím, že je to hlavně arkáda se simulací simulace :)

Pokud se chcete dozvědět o této hře více, zejména to, zda by vás opravdu bavila, podívejte se na můj tříhodinový gameplay otvírák, kde jsem ji podrobně s diváky prozkoumal. Online multiplayer a split-screen režim otestuji příště ;-)

Rocket League (Collector’s Edition)

Rocket League (Collector’s Edition)

Pridané: 1. septembra 2018

Zakúpený v PGS.sk

100%

Odporúča produkt
  • Super hra

FIFA 18

FIFA 18

Overený zákazník Brloh Overený zákazník

Pridané: 29. augusta 2018

Zakúpený v Brloh

90%

Odporúča produkt
  • fifa standard

Sonic Mania Plus

Sonic Mania Plus

Overený zákazník gamescenter.sk radosquo

Pridané: 27. augusta 2018

Zakúpený v gamescenter.sk

100%

Odporúča produkt
  • Krásne reflexné balenie
  • Obojstranný obal
  • knižka artworkov
  • Starý dobrý Sonic
  • Zbytočne veľké balenie
  • Krabica nemá dno, všetok obsah bypadáva pri manipulácii

LEGO Ninjago Movie Video Game

LEGO Ninjago Movie Video Game

Anonym Anonym

Pridané: 21. augusta 2018

100%

Odporúča produkt
  • LEGO - pre deti
  • Da sa ovladat iba s parom joyconov

Nikdy som nebol lego fanusik, ALE prisli deti a co je v ponuke. Lego rozbijacka. Lego bry ma svojim prevedenim cim dalej tym viac a viac ohromuju. Super ovladanie, dej, grafika. Skratka vsetko. Super hra ktoru si mozete zahrat s detmi alebo starsi hrac s mladsim bez toho aby sa nudil. Ba co naopak velmi zabaval. Super hra odporucam. Davam 100. Pozor iba na jednu vec pri co-op hrani sa neda hrat s joyconom (1ks - lavy, pravy). Potrebujete pre kazdeho hraca par coyconov (2ks-lavy aj pravy), procontroller al alternativny controller. Nie je to vsak dovod na danie bodov dolu.

Elements of Destruction

Elements of Destruction

Pridané: 21. augusta 2018

Zakúpený v PGS.sk

10%

Neodporúča produkt

predavač nevie čo ma na predajni,v sms mi napisali,že tovar je na predajni,ked som tam dosiel tak tak nebol,dva krat som tam bol zbytočne.

Wolfenstein 2: The New Colossus

Wolfenstein 2: The New Colossus

Anonym Anonym

Pridané: 17. augusta 2018

90%

Odporúča produkt
  • VSETKO - wolfenstein
  • NIC - iba textury rozmazané (už si na switchi zvykám)

Je to skrátka starý dobrý Wolfnstein 2 a dokonca na switch. Panic button odviedol skvelú prácu že hru dokázal natlačiť do tak malej slabej konzoly. ALE!!! 10% dolu za až príliš rozmazané textúry. Menej efektov a viac ostrenia by som prijal. Miestami som nevide naozaj NIČ. Celkový efekto to však nepokazilo. Odporúčam hrať na sluchadlách alebo na bombach bedniach. Fičalo to lepšie ako DOOM, ale asi preto, že doom je rychlejší. Ovládateľnosť super - po chvíľke som si zvykol. Samotná hra sa prevedením podobá na new order a old blood - ktoré si stále rád zahrám na psku. Nechýba samozrejme odkaz a pôvodného wolfensteina, ktorého si môžeme zahrať počas hrania. Dejovo je situovaná po všetkých hrách. Videosekvencie dobre spracované a samotný Adolf H.?? No skrátka si hru zahrajte. Kto nemá inú konzolu - kupuj - hraj!!! Kto má inú konzolu nech zváži. Na nintende si vychutná iba dej a killovačku na inom (výkonnom) zariadení aj spracovanie a prostredie. ODPORĹLUČAM!!!!!

Zobrazujem 301 - 320 zo 391 recenzií 1...14 15 [ 16 ] 17 18...20