Najnovšie recenzie zo sekcie Hry na Nintendo Switch

Pridané: 30. júla 2018

100%

Odporúča produkt
  • SONIC
  • hracie módy
  • nostalgia

Sonica pozná každý a netreba ho predstavovať. Rýchla 2D behačka a skákačka. Klasický 2D štýl doplnený starými 3D naháňačkami. Oproti starým si môžete vybrať postavu. Pre silných nostalgikov istá záležitosť. Občas chvíľku potrvá kým prídete na to ako zdolať bossa. Za mňa 100 zo 100. Pre milovníkov 3D a uhladených hier do detailov neodporúčam - odpadnú do 5 sekúnd po zapnutí :D. Hra neseká ide rýýýýýýchlo, Dobre snímkuje na handhelde aj TV mode, ovládanie super. Dlhá výdrž batérie - nenáročná hra

Legend of Kay: Anniversary

Legend of Kay: Anniversary

Anonym Anonym

Pridané: 29. júla 2018

70%

Odporúča produkt
  • stara nostalgia z PS2
  • pomerne dlho zabaví
  • prekvapivo veľa komb
  • slabší remaster - skôr engine HD

kde začať od začiatku až po koniec hry som si nevedel zvyknúť na grafiku ala PS2 (mmch na ps2 povodne hra vyšla). nejedná sa o plnohodnotný remaster ale skôr o engine v hd kvalite. trochu upravené postavy, inak nič. Pre milovníkov ps2 3d hier super, no nejako som si nevedel na slabšiu grafiku zvyknúť. Hra má ale iné prednosti a to bojové kombá v štýle hyrule warriors. Príjemný postup a relatívne dlhá hra. Niekoho môže odradiť začiatok a výuka u majstra. Začiatok zbytočne rozvetvený a pre niekoho môže byť chaotický.Celkový dojem ale fajn. Pridaná hodnota hry, že si ju môžete zahrať kdekoľvek. Ovládanie až na pár vecí v celku fajn. Na cestách neťahá tak veľa batériu ako iné AAA hry (staršia nenáročná hra).

Octopath Traveler

Octopath Traveler

Overený zákazník PGS.sk Overený zákazník

Pridané: 25. júla 2018

Zakúpený v PGS.sk

80%

Odporúča produkt
  • 8 roznych pribehov
  • Pekna retro grafika v modernom kabate
  • Prijemne prostreda
  • Skvela hudba
  • Dobry tahovy combat system
  • Prejst sa da pribeh kazdej postavy na jedno hranie
  • Nema hlbsi jeden pribeh, ale kazda postava ma vlastny
  • Trocha grind na XP
  • Nemoznost ai vytvorit vlastnu postavu, alebo aspon si zvolit pohlavie. Su dane postavy a za tie sa moze hrar

Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey

Overený zákazník Xzone.sk Overený zákazník

Pridané: 23. júla 2018

Zakúpený v Xzone.sk

100%

Odporúča produkt

Spokojnosť.

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Overený zákazník gamescenter.sk Overený zákazník

Pridané: 19. júla 2018

Zakúpený v gamescenter.sk

90%

Odporúča produkt
  • Nostalgia
  • Graficky pekne spracované
  • Zdá sa mi že upravili obtiažnosť a hra je jednoduchšia než bývala na PS

Moto GP 18

Moto GP 18

Anonym Anonym

Pridané: 12. júla 2018

80%

Odporúča produkt
  • Peckaaaaa
  • Hratelnost
  • grafika trochen

Hra by bola bombova az na grafiku a jej utiahnutie skrz handheldmodu. Ale nevadiii, po case si zvyknete a nebudete to vnimat. Stale mam za to ze je to pecka a naj motogp ake som kedy hral co sa tyka ovladatelnosti a realu. Pekne spracovane, ci slnecny den, sero, zapad, alebo dazd. Body dolu iba za grafiku, inak top motogp

Sushi Striker: The Way of Sushido

Sushi Striker: The Way of Sushido

Anonym Anonym

Pridané: 12. júla 2018

90%

Odporúča produkt
  • V jednoduchosti je krasa
  • Cena- jednoducha hra, aj ked je to novinka mala by stat okolo 30, 40 a viac je prehnane

Perfekna oddychova hra ktora vas nenecha oddychnut :)). Sushi skratka treba vyskusat. Vyskusal som demo a nedalo mi nekupit celu hru aj napriek vysokej cene. Iny sposob hrania. Zbieranie sushi je jedinecne a nasledne hadzanie do pritivnika zabavne. Hra je na ploche. Nehral som to na tv. Nejako ma to nelaaaka.. Je to hra na kraaatke ale aj dlheee chvile. Nic nepokaziii, sprijemni volny cas hadam vsade. Cestou do skoly, prace, na dovolenku, alebo len tak. Myslim si ze je pre vsetky vekove kategorie. Odporucam :)

Street Fighter (30th Anniversary Collection)

Anonym Anonym

Pridané: 12. júla 2018

100%

Odporúča produkt
  • 12 klasickych hier
  • Zbierka
  • Hodnota pre zberatelov
  • Krasne zoradene
  • Viac modov
  • Cena-ale je to kolekcia (cize ziadne proti) a oproti street fighter 2 turbo, kde je jedna hra je toto bomba bombovaaa.

Po odohrani na street figher 2 turbo asi 3 hodinach som sa rozhodol ist aj do tejto ,,malej" kolekcie. Street fighter asi netreba predstavovat. Je to pleskacka 2d s vela bojovnikmi a svetmi ktory sa biju na dve klasicke K.O. alebo do uplynutia casu. Neda mi neporovnat so sf2t ktore ma po chvilke nudilo. Jednalo sa o jednu hru a nejaku nezmyselnu nadstavbu s rukavicami ktoru som skusil a po par minutach vypol a nikdy nezapol. Bol tam akurat vyladeny mod. Ale ved predsa sf je klasika a ma byt klasickaaaaa!!! Ako som spominal 12 klasickych hier. Krasne zoradene podla rokov. Hral som pekne jednu za druhou a bavia ma stale. Je tam toho kopec. Vela dokumentacie ohladom povodnych kresieb. Pre nostalgikov odporuuuucam na 100 percent. Kto premysla nad sf2t- oproti tejto kolekcii by som dal 30 percent. Ziaden obsah naviac. Iba nezmyselny. Jedna hra ktoru si nataham aj do 10 rocneho fonu a zatukam. :))) Kto nema rad klasiku nech sa nepuuusta ani do jednej.

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Anonym Anonym

Pridané: 9. júla 2018

(naposledy upravené 9. júla 2018)

80%

Odporúča produkt
  • Klasika
  • Zábava
  • Znovuhrateľnosť
  • Nostalgia
  • Náročnosť
  • Checkpointy a nutnosť opakovania tých istých pasáží
  • Náročnost
  • Natrénovanie presnosti pohybov
  • Pri hraní budú padať vulgarizmy

Zaručený recept ako prísť o nervy, keď milión krát opakuješ to isté kolo a nostalgia z čias Playstation 1. Na pohľad pekné, zábavné, ale často krát veľmi obtiažne až frustrujúce :)))
Treba si nastavit automatické ukladanie pozícií!
1. hra, pri ktorej hraní mám v určitých momentoch chuť hodiť Nintendo o stenu :D

Flashback: 25th Anniversary (Collector's Edition)

Overený zákazník PGS.sk radosquo

Pridané: 6. júla 2018

Zakúpený v PGS.sk

100%

Odporúča produkt
  • Stará dobrá klasika
  • Možnosť prepnutia do pôvodného dizajnu, vrátane efektu CRT monitora či možnosť prepnúť na pôvodné 8bit zvuky
  • Limitovaná edícia obsahujúca kopu bonusov
  • Myslím si že cena je trochu vyššia ako by mala byť na tak starú hru

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Pridané: 4. júla 2018

Zakúpený v PGS.sk

100%

Odporúča produkt
  • nostalgia

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Pridané: 4. júla 2018

Zakúpený v PGS.sk

100%

Odporúča produkt
  • Cena
  • Výborná hra

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Crash Bandicoot N Sane Trilogy

Anonym Anonym

Pridané: 30. júna 2018

90%

Odporúča produkt
  • Crash bandicoot
  • 3 hry v jednom
  • Slabsie textury

Tesil som sa ako maly ked som prvyx hral crasha. Ohlasenie predpredaja bola jasnaaa pecka. Crash uz je par dni na trhu a mne neostava nic ine ako sa podelit o skusenosti. Hra fici skoro ako som si predstavoval. Ovladanie je o kus lepsie avsak stale su momenty vdaka ktorym opakujete tu istu vec xkrat lebo si myslite ze ste na inom mieste ako v skutocnosti. Jednotka je za mnou. Prve pocity su fajn. Zabavi na dlho. 3 hry v jednom. Skratka nie je co riesit. Len kupit a skakat a tocit sa do zblaznenia. Body dolu iba skrz toho ze som ocakaval textury ako na inych platformach a su miestami o kus pozadu. Nemam pocit ze by to ni tendo nezvladlo, ale asik sa drzia zlatej strednej cesty a nezatazuju konzolu skrz vydrze baterie (asi ano , lebo konzola sa ani nezapotila pocas hrania). Moj nazor ak je to pre bateriu mohli by dat hracovi na vyber 2hod krasne textury alebo 3-4 hod utiahnute. (Mariovky mi pridu viac doladene). Osobne by som si to viac vychutnal kratsie a krajsie. V skratke - ODPORUCAM

de Blob

de Blob

Anonym Anonym

Pridané: 29. júna 2018

100%

Odporúča produkt
  • Zabavna hra pre kazdeho
  • Skoda ze nie je kolekcia

Hra je neskutocna pecka. Znovuobjavena po 10 rokoch. Vysla myslim ze asi na vsetky platformy. Ovladanie super. Pribeh jednoduchy ale v jednoduchosti je krasa. Jedine minus ale nejedna sa o hru davam preto ze som ocakaval de blob 1 a 2 v kolekcii v jednej kazetke na switch. Preto sa mi zda trosku prestrelena cena za starinu. Ale necitit ze je to starina pocas hrania. Hra je na switch ako stvorena a odporucam kazdemu vyfarbit svet. Ulohy jednoduche pochopi kazdy. Zabavi na par peknych hodiiiin. Duuufam ze vydaju aj de blob 2 ktoreee si urcite ako 1 vychutnaaam na switchi. :)))

Mario Tennis Aces

Mario Tennis Aces

Anonym Anonym

Pridané: 29. júna 2018

100%

Odporúča produkt
  • Mario mario mario

Hru som si objednal samoska e ako skalny nintendaaak. Mario nech uz je kdekolvek nesmie chybat do zbierky. Kto ma rad tenis ale aj ten kto nema rad tenis si tuto hru zamiluje. Ci uz preto ze ju moze hrat s kamaratom, online alebo adventuru. Toto tu este nebolo adventura na tenise s mariom!!! V skratke PECKA. Ovladanie super. Postupne ucenie trikov napomaha zdolat vsetkych ci uz nepriatelov, alebo presne miesto, alebo vylustit rebus. Hru odporuuucam. Na to ze je to TENIS, je hra neskutocne chytlavaaaaaa a zaaaaaabavnaaa. Nintendo je proste ine a vie co robiiii.

Max The Curse of Brotherhood

Max The Curse of Brotherhood

Anonym Anonym

Pridané: 25. júna 2018

100%

Odporúča produkt
  • je proste iná
  • dĺžka hry

Tých čo hru vôbec nepoznajú asi prekvapím, ale jedná sa o indies hru. Tiež som bol prekvapený, ale milo. Neskutočne krásna jednoduchá a zároveň iná kreatívna hra od tvorcov. Jednoduchý dej. Ale prekrásne graficky spracovaný. Jediná škoda je dĺžka hry. Nevadí mi za hru zaplatiť viac (tým myslim india games), ale aby som sa pri nej aj dlho zabavil. Samozrejme, že to nie je jediná hra ktorá prerazila a je známa aj na iných platformách, kde sa dá na store kúpiť v akcii za smiešnu sumičku. Behačka ktorú odporúčam úplne každému kto má nsw. Aj keď je suma vyššia presne pre takéto hry som si nsw kúpil.

Rayman Legends (Definitive Edition)

Rayman Legends (Definitive Edition)

Anonym Anonym

Pridané: 25. júna 2018

80%

Odporúča produkt
  • príjemná pohodová
  • nič naviac

nedá mi nepodeliť sa o túto hru. Veľmi príjemná, avšak čakal som o niečo viac ako keď som hral hru na inej platforme. Nejaká postavička ma nezaujala. Grafika všetko ostalo pôvodné. Myslím že by to s ľahkosťou zvládol aj môj mobil a nie switch. Nevyužitý potenciál konzoly. Ale kto hru nehral na inej platforme tak odporúčam. Zabaví na pár pekných hodín. Občas nazlostí ak sa nebude dariť podľa predstáv, hlavne ak chcete hru prejsť s vysokým počtom bodov. Potom sa dĺžka hry násobí.

Bayonetta 1 + 2

Bayonetta 1 + 2

Anonym Anonym

Pridané: 25. júna 2018

50%

• dve AAA hry za cenu jednej (nsw)
  • všetko

Neviem kde by som mal začať, ale už viem že chcem rýchlo skončiť s podelením sa o tento zážitok. Krásny trailer. Ospravedlňujem sa vopred fanúšikom. Pre mňa to bol jeden veľký blv, ktorý som musel po 30 min sekania do blba vyhodiť zo switchu. Kto má rád bezduché sekačky hor sa do bayonetty. Asi oddychovka, neviem posúdiť, lebo okrem sekačky a sekačky a sekačky a mačkania a mačkania a pretláčania gombíkov nepotrebujete nič. Dal by som nula hviezd, ale viem že má veľa nadšencov, tak si nedovolím natoľko uraziť tento štýl hry. Pre skalných sekačov - sekaniu zdar

Sine Mora EX

Sine Mora EX

Anonym Anonym

Pridané: 16. júna 2018

100%

• Klasika

Velmi dlho som vahal, ci si mam tuto hru vobec zahrat a ked ci na switchi alebo psku (cena). Z prosteho dovodu aby nsw nezapadalo prachom a cakajuc na vacsie tituly hier som siahol aj po tejto klasike. Daval som tomu sancu 50/50 . ihned po zapnuti a prvotneho prepracovania som nechapal preco som tak dlho odolaval. Opat jedna z hier ktora je stavana pre tuto konzolu. Spojenie stareho a noveho do poslednebo detailu sa mi pacilo. Strielacka, zbrane, spomalenie, skratka vsetko super. Pekne pobavila. Velke minus tejto hry je v tom, ze nema pokracovanie :). Je to starsi titul sine mora ktory povodne vysiel v roku 2012 a neskor sine mora ex, ktory vysiel aj na nsw a dalsie platformy. Urcite by si u mna naslo miesto pokracovanje tejto pecky so slabou reklamou.

Snipperclips Plus: Cut it out, together!

Anonym Anonym

Pridané: 16. júna 2018

80%

Odporúča produkt
  • Party hra

Party je party. Nie je co dodat. Jednoducho party hra, ktora zabavi vzdy. Nech uz s kymkolvek. Aj s nehracom. Ovladavie jednoduche a pobaviii kazdeho. Sem tam trochu logiky. Odporucam hrat 2 a viac. Pre sameho fajn, ale citit ze hra bola robena ako party hra. Vela roznych levelov. V jednoduchosti je krasa. Kto chce viac party hru bez logiky nech siahne po mario party. Za mna super, dokonca by som povedal vacsia zabava ako som ocakaval.

Zobrazujem 321 - 340 zo 391 recenzií 1...15 16 [ 17 ] 18 19...20